2013-12-21 |21:34:57 | Kategori:rykten

Kellan Lutz och Miley dejtar?

Nytt rykte säger att flera oberoende källor ska ha bekräftat att Miley och Twilight stjärnan Kellan Lutz ska dejta. I onsdags så flög dom tillsammans i en privatjet till Miami och dom ska också ha setts ute och ätit middag tillsammans ett antal gånger. Dom har lärt känna varandragenom gemensamma vänner. Miley har inte bekräftat att dom dejtar men hon har sagt att dom känner varandra väl och att hon gillar honom.

 

 

	� Name: Name:CYRUS20F_2_PRINT Version: Current Version File Size: 1508 KB Comment: � Relevance: Caption: December 18, 2013: Miley Cyrus and Kellan Lutz are photographed arriving back in Miami, Florida, after a cozy overnight trip to Treasure Cay in the Bahamas.Credit: INFphoto.com
 

Postat av: Anonym

Hur lång tid brukar det ta för att biljetterna ska komma i posten? Jag bäställde från "axs" eller vad det heter och de har inte kommit på över en vecka ....

Svar: Jag vet tyvärr inte för jag har inte beställt där ifrån själv. Men jag skulle tro att eftersom att det är långt till konserten så kanske det tar två tre veckor. Jag har beställt från en annan sida och jag har inte fått mins än heller, men oroa dig inte :) du kan annars gå in på deras sida, ringa eller maila till dom och fråga hur lång tid det tar för biljetterna att komma. Sen så räknar man också bara veckor dagar alltså inte lör och sön :)
peacemileyray.blogg.se

2013-12-22 10:31:47
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: