2013-12-29 |21:17:26 | Kategori:Miley Cyrus

Kisse var på samma nattklubb som Miley igår!

"Juste vet ni vem som var på samma nattklubb som oss OCH hade bordet bredvid oss? MILEY F*CKING CYRUS!! Hon var helt galen, hon twerkade loss och och verkligen spårade. Hon hade typ tungan ute hela kvällen, haha så himla roligt. Jag tror till och med att jag har bild på hur hon står bredvid oss och festar, haha som sagt jag måste gå igenom alla bilder det var verkligen helt galet!"
 
Direkt taget från Kissies
Men Miley var i LAS Vegas i går och Kissie i Miami.. Lite konstigt. Sen så hittar jag inga bilder där hon syns.
Ljög kissie, vad tror ni?
 



Postat av: Miley Ray Cyrus Blog

Fast det stämmer ju inte haha. Läste också det inlägget men Miley var i Las Vegas och Kissie i Miami, hon ljuger alltså!

Svar: Jo,jag har själv funderar på det. Och jag hittar inga bilder med kissie där.. + att kissie skulle mest troligt ha tagit en bild av henne iså..
peacemileyray.blogg.se

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: