2013-07-29 |10:49:12 | Kategori:Allmänt

Nya peacemiley bloggen!

Hej alla, det här är den nya peacemiley bloggen. Den gamla blev hackad och tyvärr bort tagen så nu måste jag börja om från början..
Jag håller på med den nya designen nu och även fast jag blev "nedsparkad" i går kväll så är jag uppe igen och kommer blogga om allt det senaste om min idol och förebild Miley cyrus!

Kram Nadja


Postat av: Amanda

Hej!
Jag skriver detta för att hjälpa dig, för typ en vecka sen blev min blogg: ninadobrev.se hackad, min kompis blogg: victoriajustice.blogg.se blev också hackad. Jag blev såklart sååå sjukt ledsen och typ grät i timmar. Men så mailade jag till blogg.se och fick svar! De vill ha mina personuppgifter, och då finns det hopp om att min blogg återställs! Jag hoppas verkligen på det och ville bara tipsa dig om att maila de! Adressen finns nånstans på sidan. Vem vet? Kanske får vi tillbaka bloggarna? Och hoppas att den jävla huvudlösa kycklingen som hackar bloggar blir påkörd!
Kram, Amanda

2013-07-29 14:05:31
Postat av: Maja <3

Asså herregud, jag fattar seriöst inte hur folk kan hacka bloggar och ta bort dom! Jag läste din blogg varje dag, för jag har varit galen i Miley än gång, är dock inte lika galen i henne nu som jag var då, men hon är fortfarande så fin och din blogg var såå bra!
Jag fattar inte seriöst, om någon skulle hacka min blogg, som jag jobbat så hårt med, jag skulle bli helt förstörd, seriöst.

Jag älskar att göra designs, headers, och jag skulle gärna hjälpa dig att fixa denna bloggen så att den blir helt underbart fin, GRATIS! Det är bara att mejla mig ifall du är intresserad,har ju gjort designen till min blogg (NinaDobreva) men även till thegomezdaily.blogg.se och mer bloggar! Men mejla mig, KRAAAM

P.S, jag är så ledsen över vad som har hänt, förstår seriöst inte hur någon kan göra sådant, men hoppas allt löser sig i alla fall och att du får tillbaka dina läsare!

2013-07-29 15:44:52
http://ninadobreva.blogg.se
Postat av: Maria

Tycker så synd om dig!! Hoppas det går att få tillbaka bloggen (som Amanda skrev om)!!!

2013-07-30 21:06:17
Postat av: sandy

Syndkan hjälpa er om ni vill, kan skriva om er på min blogg! Kan tänka mig hur ledsen ni måste vara. min blogg har också blivit hackad engång :(

2013-08-01 14:15:46
http://mileycyrusdaily.blogg.se
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: