2014-02-03 |23:16:00 | Kategori:Svar på Kommentar

svar på kommentar

 
Tycker du att det är kul att blogga om Miley? Vad är det bästa, och vad är det sämsta? Hur kom det sig att du började blogga om Miley? Kan du ge några tips på hur du fick bloggen så stor? Vad är det svåraste/jobbigaste med att blogga? 

Älskar din blogg btw <3 
Kram!
 
Svar: Ja det tycker jag :)
 
hm.. det bästa är nog när man får possetiva kommentarer eller andra tecken som visar att mina läsare uppskattar det jag gör. Det sämsta är nog när det trillar in nån "hater" som försöker trycka ner mig/in blogg eller då andra bloggar är taskiga.
 
Jag började blogga som en gästbloggare på en miley blogg som hette cyrusmiley.blogg.se och jag tyckte att det var ganska kul att blogga, men sen la ägaren ner den bloggen. 
Kort där efter så sökte en blogg som hette peacemiley.blogg.se en gäst bloggare för att hon skulle flytta till Mallorca. Men när hon hade flyttat hade hon inte tid att blogga längre så jag fick då bli delägare på bloggen. Sen en kort tid efter det blev bloggen hackad och raderad, så då skapade jag peacemileyray. 
 
Efter att peacemiley blivit hackade så var det många bloggar runt om i Sverige och Norge som hjälpte mig genom att göra ett inlägg på deras blogg och presenterade för sina läsare peacemileyray.
 
Tipps:
1: Gör länkbyten med så många bloggar som möljigt.
2: Var unik, kopiera inte andra bloggar.
3: Uppdatera minst 2 gånger om dan.
4: Var trevliga mot dina läsare. Oavsett om dom varit trevliga eller otrevliga mot dig.
5: Variera dina inlägg.
 
Om man uppdaterar ofta, är trevlig etc kommer man automatiskt att få mer "trogna" läsare som kommer prata med sina vänner och så sprids din blogg.
 
Det svåraste/jobbigaste är nog att alltid hitta informatipn/något att blogga om :)
 
tack så mycket OO
 
 
 
 
 

 

Postat av: Anonym

Tack såå mycket för ett så bra svar :D nu älskar jag din blogg 100ggr mer!!! :D

2014-02-04 00:01:48
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: