2014-02-12 |00:53:55 | Kategori:frågestund

svar på kommentarer

Den bästa källan till nyheter om miley? Vart tar du mest info ifrån?
 
Svar : Jag gillar mileycyrus.bz  mest :)
 
Kommer det en ny design snart? Vilka fler kändisar gillar du? Kollar du på Vampire Diaries? Kan du tipsa om fler miley bloggar? 
Jag är ny med att läsa miley bloggar, och ser att det heltiden är folk som frågar om "bråket" mellan dig och mileycyrudaily. Kan du berätta vad exakt har hänt, för jag är så förvirrad heltiden... Hur började alltihop å varför ?
 
Svar: Ja det gör det, jag har några ideer men jag måste hitta nån som kan göra den eller iaf hjälpa mig.
 
Jag gillar Selena G, Demi L, Katy P, Beyonce.. Kommer typ inte på nå fler.. Men jag gillar många olika.
 
Nej, det gör jag faktiskt inte :/
 
Jag skulle rekommendera mileyraycyrus :)
 
Jadu.. det vet typ inte jag heller faktiskt. Men det var egentligen inget bråk mellan oss blogg ägare (eller jag har inte haft något emot sandy, även fast hon har det mot mig) det var mera våra läsare som började argumentera lite. Tex hennes läsare sa att jag stal hennes inlägg och så tvärt om. Jag orkade inte lägga ner så mycket energi på det faktiskt, vi bloggar om samma person så självklart kommer man hitt aliknade inlägg på bloggarna.
 
Om du ska på Mileys konsert vart köpte du din biljjett ifrån i så fall?
 
Svar : Jag köpte från billjett.nu
 
 
Har du sett Miley live?
 
Svar : Nej det har jag inte.
 
 
Selena eller Miley? 
 
Svar : Båda ^^

Justin bieber eller 1D? 
 
Svar : hmm.. Justin tror jag, fast jag gillar några av 1D´s låtar också!

Katy Perry eller Lady Gaga? 
 
Svar : Katy Perry
 
 
hur gammal är du? :)
 
Svar: Jag fyllere 18 den 6 Agusti i år :)
 
 
Kan du göra fler "dress like Miley" inlägg?
 
Svar : Absolut!
 
 
vilken biljett har du till konsetren? :)
 
Svar : Jag har sitt plats :)
 
 
Hur många språk kan du prata?
 
Svar: Jag kan prata flytande Svenska och Engelska, sen talar jag också Spanska.
 
 
Älskar dina youtube videos!! 
Om man träffar/ser dig i Stockholm under konserten får man komma och säga hej? 
Dum fråga men jag måste veta, annars skulle det vara lite awkward :p 

kram Melissa
 
 
Svar: Haha aw guud vad gullig du är ^^ 
Ja självklart får ni komma och säga hej om ni vill det :) skulle vara kul att träffa mina läsare här på bloggen och ni som följer mig på YouTube!
 
Jag längtar till konserten, för typ en hjärta attack gör varje dag som går :p 
Jag har typ precis hittat till din blogg, läste Sandys (Mileycyrusdaily) förut men den sög. Iaf jag älskar redan din blogg! Bäst i Sverige. 

Vad heter du? 
Har du instagram (privat) 
Vad gillar du mest med att blogga? 
Ska du gå på konserten? 
Kommer det att vara meet and greet? 
Vad heter Mileys hundar? 
Har Liam och Miley gjort slut? 
Hatar Miley och selena varandra? 
 
Svar : Gud vad ni e söta! Ha, tack så mycket :) 
Jag heter Nadja.
Ja, min instagram heter makeupbynadja
Det bästa med att blogga är när man får söta/possitiva kommentarer!
Ja det ska jag!
Nej, det kommer tyvärr inte att vara M&G i Sverige. Inte som har kommit ut än iaf.
Dom heter Happy, Floyd, Bean och Marry Jane,
Ja, Miam är över.
Nej, dom hatar inte varandra men dom ungås inte.
 
Vd tycker du om Mileycyrusdaily och mileyraycyrusblog?
 
Svar: Jag läser bara mileyraycyrusblog och den är grym, rekommenderar den verkligen om ni vill läsa en annan miley blogg!
 
 
Din blogg är by far den bästa Miley bloggen i världen, jag läser den flera gånger om dan och jag hoppas att jag får träffa dig under konserten ^^ 
Lät som ett fan där men det är jag, både av bloggen och din youtube kanal! Du är så vacker. 

Hur länge har du hållit på med smink etc?
 
Svar : Aw, vad gullig du är!  ser du mig är det bara att komma fram och säga hej :)
Jag har hållit på med smink, mode och hår sen jag gick i sexan (går andra året på gynasiet nu)
 
 
Vad är din favorit låt och film med Miley? :) älskar din blogg förresten!
 
Svar: Tack så mycket! Min nuvarande favorit låt är "Drive" från Bangerz. Favorit film är LOL.
 
 
Hur många läsare har du? 
Gillar du att blogga om Miley? 
Vad tycker du om den nya Miley?
 
Svar: Ni slog nyss nytt läsar rekord på 511 :)
Ja, det gör jag!
Jag har alltid älskat och stötta Miley, hon har gått från barn till vuxen och jag gillar henne mer för varje dag!
 
 
Jag är!!! Längtar ihjäl mig.. 
Ska du gå på konserten?
 
 
Svar : Ja, det ska jag!
 
 
 

 

Postat av: Anonym

Vilken linje på gymnasiet går du? Och vad tycker du om den linjen? :)

2014-02-12 17:21:58
Postat av: Mimo

Vad heter du på youtube?:)

2014-02-13 21:24:13
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: