2013-12-14 |19:48:00 | Kategori:rykten

Entv - Miley full på scen?!

 
Vad tror ni? var miley full då hon uppträdde på Jingel ball?
 
Jag tror inte det, även om hon kanske tagit ett glas eller så. Vilken hon kan ha gjort så tror jag inte att hon var full.

Postat av: Anonym

När jag kollade på uppträdandet märkte jag inte att hon var full. Om hon nu verkligen var det, så bryr jag mig inte. Hon var grym!! Älskar henne

Svar: håller med :)
peacemileyray.blogg.se

2013-12-14 20:02:12
Postat av: Miley Ray Cyrus Blog

Jag såg intervjun där hon sa att hon var full. Det var obviously ett skämt, jag tror Miley är för professionell för att dricka sig full innan ett uppträdande! Men om hon var full så gjorde hon ändå ett väldigt bra jobb;)

Svar: jo, jag tog det som ett skämt också.Ja precis :)
peacemileyray.blogg.se

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: