2014-06-06 |01:05:08 | Kategori:Hannah Montana

hannah montana #12

 
"On the Road Again?" släpptes 28 juli 2006
 

Postat av: Jennifer

Hej! Fin blogg, kolla gärna min :)
Hur som helst, jag tycker att den där Sandy på mileyraycyrus.blogg.se är helt dum i huvudet. Alltså har hon ens tillåtelse att kalla sin blogg till ''sveriges bästa blogg om Miley ''? Jag litar på er och håller på att den andra är fake. Sandy är ju helt konstig. O.o <3

Svar: Tack så mycket, din med! :) Ja du jag håller helt med! Jag har aldrig gjort nått mot henne men men om hon vill tjafsa så får hon det :p
Om hon vill kalla sin blogg för Sveriges så fine, men jag vet att hon inte har den största Miley fan bloggen här. Jag läser inte hennes blogg utan håller mig till min egen, men nu när jag fått en del kommentarer om så har jag tittat in och jag kan bara säga att hon har några mindre aggressions problem :p
peacemileyray.blogg.se

Postat av: linnea

älskar din blogg, hatar sandy och hennes blogg, hon borde inte få ha kvar den... Don´t mind the haters cuse you are amazing!

2013-11-18 21:04:29
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: