2013-10-11 |20:26:31 | Kategori:frågestund

Svar på frågestunden

Fråga: Vad betyder hennes senaste tatuering?
Svar: Jag vet inte riktigt vilken du menar men hennes senaste var texten "Rolling $tones" 
Under hennes vänstra och högra fot. Hon har sagt i en intervju att hon ville göra något roligt, så
hon tattuerade in "Rolling $tones"
 
 
Fråga: Hur mycket väger hon och hur lång är hon? :')
 
Svar: Miley är 5 ft 5 inches eller 165 cm och hon väger 117 pounds eller 53 kg 
 
MILEY CYRUS
 
Fråga: Er det klart om at Miley skal på noen Europatour etter albumslippen? Og vil hun isåfall komme til Norge også?
Svar: Ja, Hon kommer att ha en världs turné snart fömodligen i början av nästa år (2014). Dock så har inga datum släppts än. Jag Lägger upp det på bloggen så fort jag vet! :)
 
Fråga: Vad tycker du om miley som artist? Alltså tyckte du att hon var bättre förr? Tycker du att hon överdriver med att visa sina tuttar och gör snuskiga saker?
Svar: Jag blev ett fan av miley när jag var 10 år (2006) då Hannah Montana började sändas. Jag tycker hon fortfarade hon gör bra musik och jag tycker att det är bra att hon försöker hitta sig själv och sitt "sound", men jag kan ärligt säga att jag var ett större fan av henne förr innan hannah slutade sändas. Ja, kanske kunde hon ta på sig lite med täckande kläder när hon ska ut på scen och så men å andra sidan så är det ju hennes liv. Om det är hennes stil och hon känner sig bekväm i det så ska hon ju göra så. Allting ändras, och vi måste komma ihåg att hon fortfarande är väldigt ung och utvecklas precis som alla andra, skillnaden är att hon måste växa upp och hitta sig själv medans hela världen tittar på, Jag tycker att det är starkt av henne att trots allas ögon så vågar hon göra sin grej. 
Fråga: Vet du när biljetternas börjar släppas till Mileys konserter i Sverige? :D
Svar: Nej, tyvärr inte :/ Men jag lovar att lägga upp det så fort jag vet! :) 

Fråga: Vet du vad tumblr är för något? (;
Svar: Haha, ja! ;) Men för er som inte vet så är det ett socialt nätverk där man kan publicera olika typer av material som texter, bilder, filmer, länkar, chatt, citat och ljud till profil. man kan följa andra användare och se deras inlägg i sin panel samt kan "gilla" och återblogga inlägg på Tumblr. :)
 
Kram på er! 

Postat av: Anonym

Tack för svaren! (:

2013-10-11 21:41:43
Postat av: Anonym

Ingen smiler längre?! Byebye bloggen

2013-10-12 07:25:50
Postat av: Anonym

När släpps biljetterna till miley i stockholm?? Ovh vart kommer dom att finnas

Svar: Man kommer kunna köpa dom på ticknet (kommer att länka) och datum kommer snart men jag tror att det är i slutet av november!
peacemileyray.blogg.se

2013-11-04 18:50:15
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: