2014-02-22 |11:55:32 | Kategori:Dagens

Dagens


Postat av: Amanda

Hej!
Jag har bra kontakt med den personen som gjorde designen åt mileyraycyrusblog, hon heter Emily och hon gör designs gratis, så om du tyckte att deras var snygg kan du testa fråga henne, jag tycker den designen var jättesnygg!
Sen så gör min kompis Emma gratisdesigns, och jag är säker på att hon kommer att hjälpa dig, så fråga henne om du är sugen på en ny design :)
Emma hittar du på divergentdaily.blogg.se och Emily på theoriginalsswe.blogg.se :)

Eller så kan du fråga den personen som gjorde min design om samarbete :)


Kram, Amanda :)

Svar: Okej tack! :)
peacemileyray.blogg.se

2014-02-22 15:36:59
http://jenniferlawrencedaily.se
Postat av: Emma

Hejsan! Letar du efter en ny design? Jag gör designer i bra kvalite gratis och jag hörde av en vän att du letade en ny design? Intresserad så maila mig :)

Kramisar Emma

Svar: Okej, tack! jag har mailat fdig nu.XO Nadja
peacemileyray.blogg.se

2014-02-22 16:01:07
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: