2014-02-13 |07:16:15 | Kategori:Svar på Kommentar

Svar



Jag går samhälle internationell (vilket innebär att jag har alla mina lektioner utom spanska och svenska på engelska) 
De är en väldigt kul linje för dig som gillar engelska. Jag var nervös för att det skulle vara jätte avancerat men man lär sig jätte fort, plus att lärarna kan ju svenska också så man får ju fråga om man inte förstår.
Sen så får (iaf på min skola) 
Alla samhälle internationell elever i årskurs 3 åka ut på en internationell praktik i upp till 3 veckor. Det betyder att man får åka vart man vill i världen och arbeta hos nånting under ett antal veckor. 
Jag själv har valt att åka till London i två veckor och jobba på ett djurhem för övergivna hundar, katter och kaniner :)




Postat av: Anonym

Jag går ur 3an på gymnasiet i år och vill jobba med något sådant som du ska praktisera med . Jag undrar bara hur du fick tag på praktiken och om du vet om det finns någon chans att få jobb där ? Superfin blogg har du också :)

2014-02-14 15:28:16
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: