2014-01-14 |21:29:25 | Kategori:Allmänt

Hackad

Så igen har min blogg blivit hackad, jag vet inte vem dom har gjort det eller vem som gjorde det men därför har bloggningen vakt extremt låg de senaste dagarna. Jag har pratat med blogg.se för nån dag sedan men  jag fick nyss tillbaka min blogg. 
 jag har även polisanmält händelsen.. 
Jag blir sjukt less på att folk inte har något bättre för sig än att sitta och hacka andras bloggar för tydligen enligt blogg.se så är jag inte den ända. Men vem det än var som hade lite kul på bloggen uppdaterade ju iaf lite så set var ju snällt.. Or not

Men Jag vill också säga att om ni fått svar på kommentarer från blogg ägaren "mig" eller kommentarer från min blogg de senaste 6-7 dagarna så är det inte jag som skrivit och jag ber om ursäkt om det har varit kränkande på något sätt. 
Gjort är gjort och man kan bara fortsätta blicka framåt..








c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: