2014-03-18 |09:12:08 | Kategori:personligt

Glöm inte att rösta :) Blog Awards!

Peacemileyray har blivit noinerad till en blog awards under kategorin "Bästa fansite om Miley Cyrus"!
Om ni gillar min blogg så skulle det betyda mycket för mig om ni kunde gå in och rösta.
Klicka här eller på bilden för att rösta på min blogg :) tack!
 

Postat av: Anonym

Kan du göra en egen BLOG awards? :) och Får jag fråga lite grejer? Om man ska starta en ny fansite, vad ska man tänka på för att få den framgångsrik? Har du några tips på hur man får en fanblogg stor?

Svar: Ja kanske det :)Jag har fått min blogg att växa genom att kommentera andra bloggar och underteckna med blogg namnet, sen frågar jag också o länkbyten en även fast dom inte vill så har man ändå kommit ut i media världen att man finns och den personens läsare kanske kommer se kommentaren och sen besöka bloggen. Jag har också skapat en fb sida som heter sweden smilers. Sen så om du uppdaterar bra så kommer folk automatisk att komma :)
peacemileyray.blogg.se

2014-03-15 18:32:16
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: