2014-03-08 |23:45:51 | Kategori:Miley Cyrus

Smiler 4ever!

Vad betyder Miley för er? Hur länge har ni följt/älskat Miley (karriär och liv)?

Personligen betyder Miley så sjukt mycket för mig, jag älskar hur man har fått se henne växa upp. Från en liten Disney tjej till en av världens största och mest framgångsrika popstjärnor. Hon är perfekt på alla sätt och jag kan knappt vänta till att få se henne live i Stockholm!
I will always support her through bad and good. She is a real inspiration and care for us just as much as we care for her <3


"My fans don't even understand. Every single scream, every lyric they sing back to me... keeps me alive" - Miley Cyrus 







Postat av: Anonym

Miley har alltid funnits där för mig! Hennes musik och hennes röst är helt otrolig. Hon är en stor del utav min barndom och allt hon gör är otroligt! Jag älskar henne för att hon är sig själv och hon vågar uttrycka sig själv. :D

2014-03-09 09:46:57
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: